Darba pienākumi:
• Atbildēt uz ienākošajiem klientu zvaniem un ziņām latviešu un krievu valodā;
• Izzināt klientu vajadzības un piedāvāt atbilstošākos finanšus risinājumus un produktus, izpildīt dažādas ar to saistītas operācijas sistēmās;
• Kredītu pieteikumu pieņemšana telefoniski;
• Ar klientu atbalstu saistīts administratīvais darbs;
• Struktūrvienības darbu organizēšana un saimniecības uzturēšana.
Prasības kandidātiem:
• Labas komunikācijas prasmes; Ļoti labas latviešu un krievu valodas zināšanas (gan runā, gan rakstībā);
• Atbildības sajūta, precizitāte, atsaucība un spēja strādāt komandā;
• Datorprasmes (MS Office) labā lietotāja līmenī, prasme rīkoties ar biroja tehniku;
Mēs piedāvājam:
• Mūsdienīgu un komfortablu darba vidi Skanstē – ēkā Jupiter Tower;
• Darba samaksu no 1256.98 EUR pirms nodokļu nomaksas (bruto), sociālās garantijas un prēmija par sasniegtiem rezultātiem;
• Platīna veselības apdrošināšana, manipulācijas 4200 EUR vērtībā, t.sk. zobārstniecība – pēc pārbaudes laika;
• Izaugsmes iespējas un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un kvalifikāciju;
• Draudzīgu un profesionālu darba vidi un atbalstu darba procesā;
• Apmaksātas pusdienas – pēc pārbaudes laika;
• Birojā vienmēr pieejami svaigi augļi, kafija, tēja, ūdens;
• Iknedēļas apmācības.
Darba laiks: Pilna slodze (9.00 – 18:00)
Kontakttālrunis: 67332317
Pieteikties vakancei iespējams, sūtot CV uz e-pastu info@sefinance.lv tematā (subject) norādot KLIENTU ATBALSTA SPECIĀLISTS
NB! Sazināsimies ar otrās kārtas kandidātiem
Sefinance ir uzņēmums, kurš darbojas kreditēšanas jomā. Uzņēmumam attīstoties un paplašinoties, meklējam un aicinām pievienoties savai komandai mērķtiecīgu kolēģi, kas nodrošinātu atbalstu kolēģiem ikdienas darbu veikšanā un klientu apkalpošanā.
Vairāk par Sefinance: https://sefinance.lv/lv/par-sefinance/